terça-feira, 14 de setembro de 2010

Grande Promoção! - Great Promotion!

Você gosta dos meus produtos?

Então não perca esta oportunidade!

Grande promoção por tempo limitado!

10 dos meus produtos por apenas $ 10!

Click no link das lojas onde vendo meus produtos, escolha os produtos e me envie um e-mail informando.
Não faça a compra na loja, esta promoção é pessoal e válida somente para compras feitas através de meu e-mail pessoal.
Não me responsabilizo por compras feitas nas lojas, porque os produtos estão com preço normal.

Meu e-mail: tamarakarcz@gmail.com

Meu blog: http://www.tamarakarcdesigns.blogspot.com/

Produtos participantes da promoção: Actions, templates, hibrids, elements, overlays, kits and styles.

Não perca!

----------------------------------------------------------------------------------------

Do you like my products?

So do not miss this opportunity!

Great promotion for a limited time!

10 my products for only $ 10!

Click the link to some of the stores where they sell my products, choose the products and sent me an email stating the chosen products.
Do not make the purchase in store, this promotion is personal and only valid for purchases through the contact through my personal email.
I am not responsible for purchases made in stores, because the products are at normal prices.

My email: tamarakarcz@gmail.com

My blog: http://www.tamarakarcdesigns.blogspot.com/

Products participating promotion: Actions, templates, hibrids, elements, overlays, kits and styles.

Enjoy!

Nenhum comentário:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails